welcome to pelanduk katang!

Followers

Sunday, February 12, 2012

Selamat Datang Cikgu Zuraini bt Abdul Rahman ke Pelandukkatang

Assalamualaikum Wbt Kth..



Hampir 6 bulan lamanya blog pelandukkatang tidak dapat diaktifkan kerana menghadapi masalah teknikal yang menyebabkan berlaku pergerakan yang amat lemah dalam penyebaran maklumat dan info.Keadaan ini menjadikan blog ini down secara mendadak selepas memuncak pada bulan Mac 2010-Mac 2011.Beberapa item seperti anda pelawat yang ke berapa? dan ruangan jom borak mula expired...Tetapi Alhamdulillah dengan suntikan baru,bermula pada Februari 2012..blog yang telah layu mula segar kembali apabila team pelanduk memasukan  seorang yang pakar dalam bidang ini iaitu Cikgu Zuraini bt Abdul Rahman...Team pelandukkatang juga tidak melupai jasa dan sumbangan Abdul Qamas Bin Abdul Basir dan Afiqah Othman,5SN 2011.

Hasrat Pelandukatang pada fajar 2012 ini,akan cuba meluaskan skop maklumat,tidak terikat kepada maklumat Subjek Sejarah sahaja...mungkin akan diwujudkan ruangan pautan yang lebih luas untuk menghubungkan anak-beranak Sejarah seperti Jabatan Sejarah UKM,UM,USM,UPSI dan lain-lain lagi,Arkib Negara,Muzium Negeri Terengganu,Muzium Negara dan Persatuan Sejarah Malaysia.Dalam ruangan anda juga mungkin meminati : team pelandukatang akan memasukan juga subjek-subjek lain seperti Geografi,PSV,PAI,TI dan sebagainya.

Adalah diharapkan kehadiran Cikgu Zuraini akan memeriahkan lagi blog pelandukkatang ini...
dengan mencipta idea-idea baru yang segar dan terkini...

Sekian terima kasih..   

1 comment:

  1. terharunya.....terima kasih cikgu usama kerana mengalu-alukan kedatangan saya.Insyaallah...marilah sama2 kita berkongsi ilmu dan maklumat di sini untuk manfaat anak bangsa kita.

    ReplyDelete